top of page

איך להפוך יום כיף לעובדים לבלתי נשכח

בין אם מדובר בתכנון אירוע עסקי, יום עיון או יום כיף לעובדים , הפקת יום שכזה היא תהליך משמעותי שתוצאתו משפיעה באופן ישיר על תדמיתה של החברה או הארגון. חוף הים תמיד היה מקום מושלם לעריכת אירועים שונים, ואין זה שונה כשמדובר על אירוע לעסק . האווירה הקסומה, רחש הגלים, החול ושקיעת השמש הם אלו שמושכים אליהם עשרות חברות שהחליטו לקיים את אירועי החברה החשובים ביותר שלהם דווקא על חוף הים.

בניגוד למקומות אחרים, הפקת אירועים בחוף דורשת הערכות רבה ותיאום. יום כיף בחוף ים כולל בדרך כלל אטרקציות למיניהן ואוכל טוב. בנוסף את האירוע יכולה ללוות מוזיקה שתתאים לאווירה, טקס תודות, פינות מנוחה ופנאי ועוד.

כדאי מאוד לבחור במקום שישנה בו אפשרות מקורה, אם מזג האוויר לא יאפשר שהיה בחוף (גשם או חמסין), ועדיין הים ישמש תפאורה קסומה ליום נפלא.

עוד נקודה שכדאי לתת את תשומת הלב אליה בבחירת מקום על הים ליום כיף הוא חברת ההפקה. כדאי שהחברה שתפיק לכם את האירוע תהיה בעלת המקום וכך יהיה לה את מירב האפשרויות שהיא יכולה למצות לטובת הצלחת האירוע. בדרך כלל גם, הביצוע טוב יותר כאשר האירוע מנוהל על ידי חברה אחת ולא על ידי כמה ספקים.

bottom of page