top of page

הקשר בין יום כיף בים לבין עסק מצליח

הדרך ללקוחות מרוצים עוברת בעובדים מאושרים - כך מבינים כיום בחברות השונות ובארגונים רבים. אחרי הרבה מאוד שנים שחשבנו שחוויית הלקוח והצרכן היא העיקר, כעת הפוקוס עובר לעובדים. זוהי תופעה חדשה ומעניינת שכל מי שמנהל עסק עם עובדים חייב להיות מודע לה. בארגונים רבים הבינו שבלי חוויית עובד — לא תהיה גם חוויה חיובית ללקוח.

מחקרים מרחבי העולם בדקו ומצאו קשר הדוק בין עובדים מאושרים לבין ביצועים טובים יותר ועמידה ביעדים לעומת עובדים שאינם שבעי רצון. בנוסף לכך, נמצא קשר בין רמת שביעות הרצון של עובדים לבין בריאותם, בטיחות בעבודה, פריון עבודה, היעדרויות מהעבודה, רמת שירות לקוחות ופועל יוצא מכך כמובן גם רווחיות החברה.

הלכי הרוח החדשים והעצמת עולמו של העובד מהווים חלק אינטגרלי ממגמה זו, והם תנאי להצלחה עסקית של ארגונים בעידן הנוכחי.

אך כיצד ניתן לגרום לכך שעובדיך במשרד יהיו הכי מאושרים שאפשר?

על מנת לחזק את תחושת המחוברות של העובדים, וכחלק משיפור חוויית העובד מומלץ אחת לתקופה לקיים יום כיף.

יום כיף לעובדים הינה דרך מצויינת לצאת מהשגרה, להכיר ולהתקרב אחד לשני, ולגרום לעובדים שלכם נחת רוח. כדאי לתכנן יום כיף לעובדים במקום מעניין ולא שגרתי, כגון יום כיף בחוף הים. אירוע חברתי לעסק בחוף הים יגבש את כל המשתתפים סביב חוויה משותפת, ובכך יאפשר לכולם להראות מעצמם צדדים נוספים שאינם נראים בדרך כלל (כן, גם למנכ"ל). יום כיף לעובדים בים יעזור לארגון להגיע ליעדים עסקיים ובמקביל ייתן לעובדים תחושת שייכות, חיבור לערכים, גיבוש מחלקות ואגפים, ובניית מוטיבציה.

bottom of page