top of page

איך יוצרים אירוע ייחודי?

איך יוצרים אירוע ייחודי?

איך יודעים שבא אביב? מסתכלים סביב סביב ובודקים את תא הדואר שהתמלא בהזמנות. הקיץ מתקרב וביחד איתו אנו נכנסים אל תקופת האירועים מכל הסוגים, בכל המקומות (בים, באוויר וביבשה) ועם כל האטרקציות. בהתחשב בכך שהישראלי הממוצע מציין אירוע כל כמה שנים בממוצע, סביר להניח שגם אתה מחפש להזמין את קרובייך לשמחה במועד חגיגי.

כמו הרבה נושאים בחיינו, גם כאשר אנו חוגגים אירוע חשוב, אנו רוצים ליצור חוויה ייחודית. חוויה אשר תבטא את ה"אני" שמרכיב את עצם הווייתנו. אין לנו צורך או רצון באירוע שיראה כמו מאות אירועים אחרים ויישכח במהרה, ואנו רוצים שאותו זיכרון יקוטלג כזיכרון טוב בעיני כל מי שלקח בו חלק. אז איך ניתן ליצור אירוע מיוחד שייתן דרור לביטוי העצמי שלכם?

מיקום: בואו נודה באמת - אנחנו כבר מכירים את כל האולמות, בקיאים בתפריט של כל קייטרינג וכבר מכירים את הפלייליסט של הדיג'יי המקומי בעל פה. אולמות הם ברירת המחדל של עולם האירועים, ואירוע במיקום שונה כבר ייצור את הבידול מ-90% המקרים האחרים. בנוסף, רוב אולמות האירועים ממוקמים באיזורי תעשיה/מרוחקים ממקום יישוב, כך שאירוע במיקום ייחודי יכול להוות גם יתרון נוח במיוחד למוזמנים שלא יצטרכו להסתבך עם הנסיעות. דוגמא טובה לכך היא אירוע על חוף הים - מיקום רבגוני ומיוחד, שלרוב נמצא קרוב מאוד לערים מרכזיות.

כמות מוזמנים: כל מי שאירגן אירוע לפחות פעם אחת מודע לאחת הדילמות הקשות. מי? כמה? למה? אם במקורות אירוע היה יכול להתקיים בנוכחות שני עדים או מניין של כעשרה אנשים, הרי שהיום ישנה תחושה שאם אין לפחות 300 מוזמנים, האירוע לא באמת קיים. לפני שאתם ממהרים להזמין את כל מי שיודע איך קוראים לכם, אולי הגיע הזמן לציין את הסיבה למסיבה עם אלו שבאמת ישמחו בשמחתכם וליצור אירוע באווירה אינטימית, כיפית ומשוחררת יותר. לא מעט מאלו שבחרו בדרך זו, לא חוזרים אחורה, ובצדק. הכל שאלה של מה חשוב יותר - האירוע עצמו או מבטים תוהים מאנשים שציפו לקבל הזמנה רק כי אמרתם להם "היי" בעבודה? זוכרים את הדוגמא מקודם של אירוע מול הים? תארו לכם את התמונה הבאה - אירוע אינטימי על חוף הים. נשמע מדהים, נכון?

הפקה: תחום הפקת האירועים הוא תחום שהתפתח רבות בעשור האחרון - ריבוי האירועים יצר רצון עז לטאץ' האישי, המתבטא בדמות מפיקי אירועים, אשר מצליחים לקלוט את רצונות ושאיפות הלקוח כדי להפוך את החזון שלו למציאות. שיח עם מפיק שכזה יכול לתת לכם אפשרויות שלא חשבתם עליהם, בנוסף לשילובים מעניינים מכל התחומים (למשל: אירוע קטן בחוף הכרמל הוא שילוב מעניין שכזה) וקשרים שיעזרו לכם להשיג דברים שלא יכלתם להשיג לבד. אמנם מדובר בתשלום נוסף, אך אם הלכתם לפי הסעיפים הקודמים, ההוצאות שלכם יהיו נמוכות יותר משחשבתם והאורחים יהיו מרוצים במיוחד כך שתוכלו לבדוק את האופציה הנ"ל.

כמובן שישנם עוד פרמטרים שיכולים לשנות לחלוטין את פני התמונה, אך בגדול - אלו שלושת הפרמטרים העיקריים שיחוללו את השינוי מבפנים. נשמע מסובך? אל דאגה, ימאס הוא בית חם לאירועים קטנים ואינטימיים מול הים, שיכול לתת לכם מענה בכל מה שקשור לאירוע המושלם שבאמת ידבר את השפה שלכם.

מעניין אתכם? צרו איתנו קשר כדי שתוכלו לרשום בהזמנה הבאה "נתראה באירוע בחוף דור".

bottom of page