top of page

אירוע חברה בצפון - לא מה שחשבתם

אירוע חברה בצפון - לא מה שחשבתם

שוב הפעם הזו בשנה. או יותר, אם אתם ברי מזל (או שפשוט עברתם בין עבודות).

אירוע חברה.

זמן טוב לצאת קצת מהמשרד, לבלות עם הקולגות ולראות אותם באור אחר, ופשוט לשכוח קצת מההווי היום יומי ולהכנס לאווירה מרעננת. זה לפחות, התרחיש האופטימלי. השאלה היא כמובן, איך עושים את זה כמו שצריך?

אירוע חברה דורש לוגיסטיקה שונה כמעט לחלוטין מזו של אירוע רגיל: בלא מעט מקרים מדובר באירוע שיתחיל כבר בצהריים, מה שמצריך הכנה מראש של תוכניות העבודה, בטח ובטח בחברות ועסקים הדורשים מענה בזמן אמת. בנוסף, לא מעט חברות כוללות כמאות עובדים, מה שכבר מצמצם את הלוקיישנים האפשריים. עוד פרמטר הוא היציאה מהשגרה - העובדים רוצים סביבה שונה ממה שהם רואים מדי יום, ברמה הפיזית ואף המנטלית. העובד אשר נמצא כל היום במשרד ומקסימום רואה קצת נוף מהחלון במטבחון, ישמח במיוחד להחליף את החולצה המכופתרת בגופיה ולצאת ליום עבודה מקוצר לצד הים. אירוע חברה על הים יכול להוות אלטרנטיבה מעניינת במיוחד שתכניס כוחות מחודשים אשר תורגש גם זמן מה לאחר אותו אירוע.

המיקום הוא חלק חשוב אבל עדיין רק חלק - חשוב שיהיו גם אטרקציות. בסופו של דבר, כל אחד יכול לקחת יום חופש ולנסוע למקום אשר ליבו חפץ, בלי הכנות מסובכות. יום חברה שייתן לכל עובד גם ערך מוסף, ישפר משמעותית את שביעות הרצון הכללית שלו ממקום עבודתו. יום/ערב הכולל פעילויות מגוונות כמו הופעה, טיול, סדנא וכו' יוסיף נופך ייחודי ויוסיף לתמונה הכוללת שמטרתה היא כמובן - יום חברה מוצלח במיוחד. אירוע טוב הוא אירוע שעליו מספרים גם אחרי שהוא נגמר - כמובן לטובה. לכו תדעו, אולי באחת הסדנאות גם יילמדו כישורים חשובים שישפרו את תפוקת העבודה פלאים. גם כאן חשוב לשבור את השגרה עם מיקום מחוץ לגוש דן - למשל אירוע חברה באיזור חיפה.

לא רק הצבא צועד על קיבתו - תהיו בטוחים שכשיש מאות אנשים במקום אחד, אוכל הוא משאב חשוב משאין כמותו. גם אם המיקום מדהים והפעילות מרתקת, הכל מתחבר טוב יותר כשכולם שבעים ומרוצים. בטח ובטח כשמדובר באוכל איכותי שנותן גיוון מהקפיטריה בעבודה.

אז איך יוצרים את הקומבינציה האולטימטיבית? דברים נהיים קלים במיוחד כאשר מגיעים לשירותים שאנו מציעים ביאמאס - בית חם לאירועים מול הים. אנו מציעים חבילה כוללת לאירועי חברה על הים, בלוקיישן צפוני הממוקם בחוף דור המציע לכם מיקום, תפריט עשיר ושלל פעילויות שישדרגו את יום העבודה שלכם לאירוע חברה שלא יישכח במהרה.

bottom of page