top of page

אירוע סוף שנה לעובדים

העובדים השקיעו מאמצים גדולים ושעות רבות ביליתם ביחד במשרד, אחרי שנה שלמה שבה עבדתם קשה, עכשיו הגיע הזמן לצ'פר את העובדים עם אירוע סוף שנה מדהים. לאירועי סוף שנה לעסק יש כמה יתרונות חשובים שכל עסק צריך לקחת בחשבון: הוקרת תודה לעובדים: אירוע סוף שנה לעובדים הוא הזדמנות מצויינת לתת תשבוחות לעובדים המצטיינים, להוקיר תודה לכלל העובדים, לציין הישגים וגם להציב יעדים חדשים לשנה שתבוא. גיבוש הצוות: אירוע חברה לסוף השנה יכול לגבש את צוות העובדים ולייצר אווירת אחדות ומוטיבציה לקראת היעדים והאתגרים העומדים בפני החברה בשנה החדשה. חיזוק הקשר בין ההנהלה לעובדים: הקשר בין הנהלת העסק לעובדיו חשוב לאורך כל השנה, אבל הדרך להעמיק את הקשר ולחזק אותו היא באמצעות אירוע סוף שנה לחברה , בו האווירה היא פחות פורמלית ויותר קלילה. מוטיבציה לשנה הבאה: אירוע סוף שנה חגיגי יעניק לעובדים זריקת מוטיבציה לשנה הבאה, שתלווה בזכרונות מתוקים של ערב סוף שנה מהנה במיוחד.

איך מתחילים? על מנת להפיק אירוע סוף שנה עסקי מוצלח יש לדאוג לכמה מרכיבים חשובים שכדאי לכם להכיר:

מיקום - גם אם המשרד שלכם יכול להכיל את כמות העובדים ביומיום, בשביל אירוע סוף שנה כדאי לבחור בלוקיישן אחר, על מנת שתוכלו להעניק לעובדים הזדמנות לשנות אווירה ולהתרענן. בבחירת המקום חשוב לבחור בכזה בעל מיקום מרכזי, נגיש ונוח. אם אתם מתכוונים להקרין סרט או לומר דברי תודה, כדאי לבחור במקום שערוך ורגיל לארח אירועים מסוג זה.

תוכן – להפקת אירוע סוף שנה מוצלח חשוב ליצוק ולשלב בלו"ז גם אטרקציה בידורית מעשירה וכיפית. תוכן שכזה לאירוע סוף שנה יכול להיות הרצאת אורח, הופעה מוזיקלית, סדנה כלשהי או אפילו סטנדאפ קליל.

אוכל - הקפידו לפנק את העובדים עם אוכל איכותי וטעים. האוכל יהיה הגושפנקה האחרונה לאירוע חברה מוצלח, והוא ייתן טעם של עוד לשנה שתבוא.

מוזמנים - חברות רבות גם מצרפות בני הזוג והילדים לאירוע מסוג זה, והאווירה המשפחתית תורמת להווי.

bottom of page